نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2872
-
الف
+

ناگفته های «رضا رویگری» از حال و هوای این روزهایش

«رضا رویگری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران از آخرین وضعیت جسمانی و فعالیت های خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا رویگری» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال هایی هم چون «تنهایی لیلا» و «ملکوت» شاهد بودند، در یک مصاحبه از آخرین وضعیت جسمانی و فعالیت های خود سخن گفت.

وی درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: چند وقتی است که پیشنهاد خوبی برای بازی ندارم، یک یا دو پیشنهاد داشتم اما گاها اینقدر کوتاه و بی کیفیت هستند که ترجیح می دهم در آن ها بازی نکنم. 

رویگری در پیوند با همین موضوع ادامه داد: البته پیشنهاداتی وجود دارد اما مردم از من انتظار دارند تا در آثار خوب بازی کنم، نه اینکه در یک نقش بی اهمیت و کوتاه تنها در گوشه ای از تصویر بنشینم و چیزی نگویم، نقش باید برای بازیگر اعتبار بیاورد، در بدترین حالت باید از لحاظ مالی وی را تامین کند اما امروزه نقش‌ها هیچکدام از این دو را برای من نمی آورند.

بازیگر سریال «پول کثیف» درباره تاثیر وضعیت جسمانی خود بر بازیگری‌اش اضافه کرد: بالاخره هر بازیگری روزی مشکلاتی را تجربه می‌کند، اما وضع من هیچ وقت اینطور نبوده که نتوانم بازی کنم، حتی چندی پیش روی صحنه تیاتر که بازی در آن بسیار سخت تر از سینما هست هم حاضر شدم. نسبت به گذشته بسیار بهتر شده ام و همچنان تداوی را ادامه می‌دهم.

گفتنی است که فلم های «راه بهشت»، «عقاب ها» و «کانی مانگا» و سریال های «پول کثیف»، «تاوان»، «ملکوت» و «تنهایی لیلا» از جمله آثاری است که با بازی «رضا رویگری»  پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

درپیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «ملکوت»: کسی به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد/پول کرایه خانه ندارم

رضا رویگری: آرزوی من این است که به افغانستان زیبا سفر کنم / انشاالله فضای مجازی نابود شود

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

عصبانیت بازیگر ایرانی از شایعات؛ «رضا رویگری»: مگر سالم بودن من به کسی ضرر می رساند؟!

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر